دین هاچامُویچ، رهبر تیم توسعه‌ی اینترنت اکسپلورر، مایکروسافت را ترک کرد

پشتیبانی

دنیای فناوری - تاج الدینی

دین هاچامُویچ، رهبر تیم توسعه‌ی اینترنت اکسپلورر، مایکروسافت را ترک کرد

tajadinii
دنیای فناوری - تاج الدینی

دین هاچامُویچ، رهبر تیم توسعه‌ی اینترنت اکسپلورر، مایکروسافت را ترک کرد

دین هاچامویچدین هاچامُویچ، مدیر بخش توسعه‌ی مرورگر اینترنت اکسپلورر و یکی از کارکشته‌ترین کارمندان مایکروسافت که سابقه‌ای ۲۴ ساله در این کمپانی دارد، ردموند را ترک کرد.

 

هاچاموُیچ با انتشار پستی در وبلاگ خود از این موضوع پرده برداشت. وی خود را آماده‌ی تقابل با تجربیات تازه‌ای در زندگی شخصی و کاری می‌کند. هاچاموُیچ در مصاحبه با گیک‌وایر اعلام کرد که کمپانی مایکروسافت در ۲۴ سال اخیر تغییرات بسیاری را به خود دیده و اکنون وقت آن رسیده تا وی هم در جریان تغییرات، مایکروسافت را ترک کند.

هاچامویچ از سال ۲۰۰۳ میلادی عهده‌دار مدیریت بخش توسعه‌ی مرورگر اینترنت اکسپلورر شده است. زمانی که هاچامویچ سکان هدایت این بخش از کمپانی را بر عهده گرفت، اینترنت اکسپلورر پیشتاز بلامنازع بازار مرورگرهای اینترنتی بود و بخش بزرگی از کاربران از این نرم‌افزار استفاده می‌کردند. نزدیک‌ترین رقیب ردموندی‌ها که نت‌اسکیپ بود، حال و روز خوشی نداشت. تنها سه سال پس از عهده‌دار شدن مدیریت تیم اینترنت اکسپلورر، شرایط در حال تغییر بود و رقبای نوپایی چون فایرفاکس در حال باز کردن جای پایی برای خود بودند. هاچامویچ در این بازه‌ی زمانی با اعتراف به مشکلات موجود در اینترنت اکسپلورر، مسئولیت عدم تکرار موفقیت مایکروسافت در این زمینه را بر عهده گرفت.

سال گذشته‌ی میلادی هاچامویچ  با تغییر سمت روبرو شد و هدایت تیم توسعه‌ی اینترنت اکسپلورر را برای پیوستن به تیم ویندوز و فعالیت به‌عنوان متخصص داده‌ها آغاز کرد. وی تلاش‌های بسیاری را در جهت توسعه‌ی اینترنت اکسپلورر انجام داد که از جمله‌ی آن می‌توان به بالا بردن امنیت این مرورگر و همچنین پشتیبانی از HTML 5 اشاره کرد. اما هیچ‌یک از این امکانات منجر به بالارفتن سهم اینترنت اکسپلورر در مقایسه با رقبای موجود در بازار نشده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 28 آذر 1398برچسب:, | 23:16 | نویسنده : tajadinii |

<< مطالب جدیدتر         مطالب قدیمی‌تر >>


.: Weblog Themes By SlideTheme :.